U Dragon Boat Festival hè un festival tradiziunale cinese.in ordine per commemorate u famosu pueta Qu Yuan, ogni cinque ghjornu di maghju, a ghjente farà Zongzi.Manghjà Zongzi in u Festival di Barca di Dragone hè un usu tradiziunale di a nazione cinese.A cumpagnia hà realizatu attività zongzi, emessu benessiri à tutta a cumpagnia, hà mandatu un amore prufondu è pienu di benedizioni.cusì chì tutti l'impiegati sentenu l'atmosfera festiva è u calore, gode di a festa tradiziunale.Semu una grande famiglia, è ogni impiigatu di TTM hè un asset preziosu di a cumpagnia.Attraversu i sforzi di tuttu u persunale, i nostri strumenti d'ispezione, apparecchi è scala di produzzione di fustelle sò in espansione.U scopu di a pruduzzione include CNC Fixtures è Jigs CNC, Linea di Produzione Automatizata, Macchine Custom / Auto Special Purpose, Attrezzature di Controlu di Parti Uniche di Metalli, Attrezzi di Verificazione di Parti d'Alluminiu di Casting, Die Single, Die di Trasferimentu etc.

L'Origine di u Dragon Boat Festival

Dragon Boat Festival (Duanwu Festival) hè u quintu ghjornu di u quintu mese lunare ogni annu. Hè unu di i festival tradiziunali più impurtanti in Cina.Legends about Dragon Boat Festival. Ci sò parechje leggende diverse nantu à u festival, ma a più famosa hè di Qu Yuan, un pueta patriotticu in l'antica Cina.Manghjendu Zongzi.Zongzi hè un tipu di alimentu fattu cù risu appiccicosu è hè impannillatu in foglie di bambù. Hà diverse forme è ripieni.
fillings.In a parti miridiunali di a Cina, a ghjente usa fagioli, carne fresca, o uova d'ova cum'è ripieni.Dragon Boat Racing.Dragon boats s'assumiglia à i dragoni cinesi.Una squadra di persone rema una barca di dragone inseme.À u fronte di a barca, un membru di a squadra batte un tamburinu per incuragisce i so cumpagni di squadra.
hà dettu chì a squadra vincitrice purterà a furtuna è a felicità à a ghjente di u so paese.

hxnew217
hxnew218

Zongzi fatti a manu

hxnew220
hxnew219

Foto di gruppu

hxnew221
hxnew222

Ottene u rigalu

In questu ghjornu, avemu participatu attivamente à l'attività, ricivutu rigali, hà avutu un bonu ghjornu.Tuttavia, duvemu adattà per risponde à l'aspirazioni di e generazioni à vene, se avemu l'intenzione di prufittà, sviluppà è mantene l'impiegati talentu.Avemu tantu momentu è energia avà, è vulia unificà a creatività è l'attitudine dinamica di tutti l'impiegati chì guidanu sta cumpagnia avanti.


Tempu di pubblicazione: 24-sep-2022